Polityka zwrotów
6.1. Administrator określa tryb wymiany i zwrotu towaru zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE w sprawie ochrony konsumentów w związku z umowami sprzedaży na odległość: https://eur-lex.europa.eu/legal- zawartość/LV/TXT /?uri=CELEX:32011L0083
6.2. Kierowany przez 6.1. dokumentów określonych w ust. 1, Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym GMT BEAUTY i otrzymania uiszczonych za niego pieniędzy w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.
6.2.1. Zwracane produkty muszą spełniać następujące wymagania:
6.2.1.1. produkt nie może być używany lub w inny sposób używany, nie może ulec uszkodzeniu i utracie wartości;
6.2.1.2. produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta i mieć nienaruszony wygląd produktu;
6.2.1.3. produkt musi mieć dołączone wszystkie etykiety.
6.2.2. Wymieniany lub zwracany produkt należy dostarczyć do MB „Dorama LT”, V. Kudirkos ul. 33, Druskieniki, LT-66162 Litwa. Można wysłać kurierem, pocztą.
6.2.3. Do zwracanego produktu należy dołączyć „Formularz prawa odstąpienia od umowy” (do pobrania tutaj) oraz dokument (faktura, dowód dostawy) potwierdzający dokonanie zakupu w sklepie internetowym GMT BEAUTY.
6.2.4. Administrator po otrzymaniu towaru przeznaczonego na wymianę lub zwrot zobowiązuje się w ciągu 14 dni roboczych poinformować Klienta, czy produkt spełnia kryteria zwrotu/wymiany. Jeżeli zwracany/wymieniony produkt spełnia powyższe kryteria, Administrator zobowiązuje się do wymiany produktu lub zwrotu zapłaconych za niego pieniędzy. Administrator zwraca otrzymane pieniądze na konto płatnika w ciągu 14 dni roboczych.
6.3. Jeżeli Klientowi sprzedano produkt o nieodpowiedniej jakości, a Administrator nie omówił z Klientem jego wad, Klient ma prawo żądać od Sprzedawcy:
6.3.1. wymienić produkt o nieodpowiedniej jakości na produkt o odpowiedniej jakości;
6.3.2. odpowiednio zmienić cenę produktu;
6.3.3. jednostronnie rozwiązać umowę kupna-sprzedaży i żądać zwrotu pieniędzy zapłaconych za produkt.
6.4. Jeżeli Klientowi został sprzedany produkt o nieodpowiedniej jakości, Klient ma obowiązek dostarczyć ten produkt wraz z „Żądaniem zwrotu lub wymiany produktu” oraz dokumentem potwierdzającym jego zakup w sklepie www.gmtbeauty.lt w ciągu 14 dni na adres MB „ Dorama LT”, V. Kudirkos ul. 33, Druskieniki, LT-66162 Litwa.
6.2. Kierowany przez 6.1. dokumentów określonych w ust. 1, Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym GMT BEAUTY i otrzymania uiszczonych za niego pieniędzy w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.
6.2.1. Zwracane produkty muszą spełniać następujące wymagania:
6.2.1.1. produkt nie może być używany lub w inny sposób używany, nie może ulec uszkodzeniu i utracie wartości;
6.2.1.2. produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta i mieć nienaruszony wygląd produktu;
6.2.1.3. produkt musi mieć dołączone wszystkie etykiety.
6.2.2. Wymieniany lub zwracany produkt należy dostarczyć do MB „Dorama LT”, V. Kudirkos ul. 33, Druskieniki, LT-66162 Litwa. Można wysłać kurierem, pocztą.
6.2.3. Do zwracanego produktu należy dołączyć „Formularz prawa odstąpienia od umowy” (do pobrania tutaj) oraz dokument (faktura, dowód dostawy) potwierdzający dokonanie zakupu w sklepie internetowym GMT BEAUTY.
6.2.4. Administrator po otrzymaniu towaru przeznaczonego na wymianę lub zwrot zobowiązuje się w ciągu 14 dni roboczych poinformować Klienta, czy produkt spełnia kryteria zwrotu/wymiany. Jeżeli zwracany/wymieniony produkt spełnia powyższe kryteria, Administrator zobowiązuje się do wymiany produktu lub zwrotu zapłaconych za niego pieniędzy. Administrator zwraca otrzymane pieniądze na konto płatnika w ciągu 14 dni roboczych.
6.3. Jeżeli Klientowi sprzedano produkt o nieodpowiedniej jakości, a Administrator nie omówił z Klientem jego wad, Klient ma prawo żądać od Sprzedawcy:
6.3.1. wymienić produkt o nieodpowiedniej jakości na produkt o odpowiedniej jakości;
6.3.2. odpowiednio zmienić cenę produktu;
6.3.3. jednostronnie rozwiązać umowę kupna-sprzedaży i żądać zwrotu pieniędzy zapłaconych za produkt.
6.4. Jeżeli Klientowi został sprzedany produkt o nieodpowiedniej jakości, Klient ma obowiązek dostarczyć ten produkt wraz z „Żądaniem zwrotu lub wymiany produktu” oraz dokumentem potwierdzającym jego zakup w sklepie www.gmtbeauty.lt w ciągu 14 dni na adres MB „ Dorama LT”, V. Kudirkos ul. 33, Druskieniki, LT-66162 Litwa.